Superbrands je najuznávanejším, celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek. Vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Proces hodnotenia a nominácie značiek na ceny Supebrands prebieha na základe identických kritérií, dnes už v deväťdesiatich krajinách sveta, vrátane Slovenska. Proces oceňovania, do ktorého nie je možné prihlásiť sa, ani ináč sa oň uchádzať, je všade na svete identický. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: upriamiť pozornosť na mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa radi rozvíjali a učili. O udelení ceny Superbrands rozhoduje expertná skupina zložená z uznávaných odborníkov v oblasti marketingu, komunikácie a reklamy, na základe informácií poskytnutých renomovanou spoločnosťou Bisnode a Dun&Bradstreet.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Získané ocenenie pre nás predstavuje záväzok, aby sme aj naďalej vynikali medzi ostatnými a upevňovali povedomie verejnosti o kvalite a spoľahlivosti produktov Mäspoma.